4.3.11

Βγάλε μια κόλλα χαρτί, έχει τέστ...

Το concept: Αυτό το βράδυ Παρασκευής μείναμε μέσα, έξω θα κάνει πολύ κρύο (όπως λένε οι φήμες και τις υπόλοιπες τρείς ημέρες), θα παραγγείλουμε burgers (ήδη το κάναμε) και θα μάθουμε πόσα ξέρει ο ένας για τον άλλον, μετά από ένα μήνα και κάτι ανελέητο τσατ, περίπου 20 ραντεβού και κάμποσα ξενύχτια με συζητήσεις σε καναπέδες. 
Θα ετοιμάσουμε δύο ξεχωριστές δεκάδες με ερωτήσεις, με την ελπίδα ότι θα απαντήσουμε ο καθένας σε όλες σωστά και τον ρεαλισμό ότι για άλλη μια φορά δεν θα καταφέρουμε να βγάλουμε νόημα. 

She asks
Ποιό κοινό χαρακτηριστικό έχουν οι δουλειές των ονείρων μου; Αν και πλέον τη λύσαμε την απάντηση για μένα έχουν δύο κοινά: 1. να είσαι δημιουργική και 2. να είσαι εσύ, πάντα...

Τι πιστεύεις ότι με ενοχλεί σε σένα; ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ότι δεν μπορώ να σε κάνω να μου έχεις καμία εμπιστοσύνη...

Ποιό νομίζω ότι είναι το πιο κοινό μας σημείο; Ειλικρινά; Πολλά... Αλλά σίγουρα αυτό που νοιώθουμε (ναι και θέλουμε) ο ένας από τον άλλον. Ναι και αυτό που ζούμε τώρα...

Ποιό θεωρώ ότι είναι το μεγαλύτερο μου ελάττωμα; Έχεις πολλά και για αυτό σε αγαπάω. Αλλά αυτό που θεωρώ ότι θεωρείς είναι η τάση σου να τα λες όλα! Και μερικές φορές χύμα. Και μετά απλά αναρωτιέσαι «καλά έκανα και το είπα;». Άρα η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν θεωρείς το χύμα ή την απορία σου στο τέλος το μεγαλύτερό σου ελάττωμα...

Τι είναι αυτό που με ενοχλεί πιο πολύ στους άλλους; Το ψέμα (και μάλλον η κακία). Μην μου πεις όχι, ήταν το νο.1 στο top5 σου με αυτά που σε ενοχλούν στους άλλους...

Σε ποιό μέρος της Ελλάδας δεν έχω πάει ποτέ και περιμένω μια μεγάλη στιγμή για να πάω; Αν και ξέρω ότι έχεις καταφέρει και έχεις γυρίσει σχεδόν όλη την Ελλάδα (και την υπόλοιπη σχεδόν είχες κανονίσει να τη γυρίσεις μέσα στον επόμενο μήνα) θέλω να πιστεύω ότι είναι η Σέριφος. Όχι για πολλούς λόγους, αλλά εκεί θα σε πάω το καλοκαίρι...

Ποιά τρία αντικείμενα θα έπαιρνα από το σπίτι αν έπιανε φωτιά; Λοιπόν να ξεκαθαρίσω κάτι: το σπίτι σου μπορεί εύκολα να πιάσει φωτιά με τόσα πράγματα που έχει μέσα. Πιστεύω ότι θα έπαιρνες: 3. τον φορτιστή του iphone. 2. το laptop σου. 1. (πλέον) τη φωτογραφική σου μηχανή.
ΥΓ. Αν ήμουν και εγώ εκεί όταν θα έπιανε φωτιά θέλω να πιστεύω ότι θα έκανες μια (μικρή) προσπάθεια να με βγάλεις έξω...

Πως θα ήθελα να γεράσω; (Αν μιλάμε για μέρος) Εκεί που πιστεύω ότι θα ήθελες να γράψεις και το βιβλίο σου, στα Κύθηρα. (Αν μιλάμε γενικά) Εκεί που θα νοιώθεις ασφάλεια, αγάπη, πάθος, ακόμα και αν είσαι 80 ετών...

Ποιό στοιχείο του χαρακτήρα σου με εξιτάρει; Άμα το ήξερα θα το εκμεταλλευόμουν συνέχεια...

Ποιό εξωτερικό σου χαρακτηριστικό χαζεύω; Μέχρι την Τετάρτη θα ζούσα με την απορία. Πλέον ξέρω ότι είναι τα μαλλιά μου... Χοχοχο... Θέλω να πιστεύω το βλέμμα μου όταν σε κοιτάω στα μάτια...

She thinks για τις απαντήσεις του: Το μεγαλύτερο μου ελάττωμα είναι ότι βαριέμαι εύκολα. Δεν έχω πάει στην Σαντορίνη και αν έπιανε φωτιά το σπίτι μου θα έπαιρνα την φωτογραφία του μπαμπά μου, ένα αγαπημένο μου βιβλίο και το κουτάκι με τα εισητήρια από τις συναυλίες και τα ταξίδια που θα έχω κάνει μαζί σου. Μου αρέσει το βλέμμα σου όταν με κοιτάς, λατρεύω τα μαλλιά σου, θέλω να γεράσω σε ένα μέρος με ασφάλεια,αγάπη και πάθος. Με ενοχλεί το ψέμα και ναι, δεν σου έχω εμπιστοσύνη.
Όμως τι σημασία έχει όταν το μόνο που με νοιάζει είναι να ανεβάσουμε αυτό το πόστ και να πάμε για αγκαλιές;

He asks


Λατρέυω όταν ξυπνάω το πρωί.. να γύριζεις στο πλάι και να κοιτάς εμένα, να κάνεις αγκαλιές, να λες γλυκόλογα, να κάνεις αγκαλιές, να πίνεις καφέ (έχω όλη την συνταγή) και ξέχασα.. να ξυπνάς μαζί μου!

Οι παλμοί στην καρδιά μου ανεβαίνουν στο gmail όταν... σου λέω "λοιπόν", μου λες "να σε πάρω τηλ;" και σου απαντάω αρνητικά...

Το μεγαλύτερο μειονέκτημά μου είναι... ότι τελικά κάνεις αυτό που θες.

Χωρίζω την δισκοθήκη στο σπίτι μου...σε ροκ, ελληνική σκήνη, indie σκηνή και άλλες. Εχεις και μια δυό ντάνες με cd από promo που απλά επειδή αγαπάς τα cd δεν σου πάει καρδιά να τα πετάξεις.

Πιστεύεις ότι το κομμάτι μας θα ήθελα να είναι...κάτι που θα ακούσουμε μαζί για πρώτη φορά και θα πούμε συγχρόνως ότι είναι ωραίο. Δεν θα χορταίνουμε να το ακούμε και θα τύχει όλες τις φορές να είμαστε μαζί. Θα είναι το τελειότερο τραγούδι του κόσμου.

Θα ήθελα να χαθώ μαζί σου... (και εγώ!) ακόμα και σε ένα σπίτι. άδειο. ακόμα και σε ένα νησί. έρημο.

Πιστεύω ότι δεν μπορώ να κερδίσω την εμπιστοσύνη σου επειδή... δεν έχουν ακουστεί και ωραίες ιστορίες για το παρελθόν σου. έτσι είναι ο έρωτας. έτσι είμαι εγώ.

Χάνομαι με... μουσική, βροχή και αγκαλιά. Ίσως χάνεσαι και με μουσική, θάλασσα, αγκαλιά.

Οι ευχές που έχω κάνει δύο φορές πιστεύεις ότι είναι... να μην χάσουμε αυτό που έχουμε την ίδια στιγμή που η FAQ θα ξεπερνάει σε φύλλα την Athens Voice.


Μουδιάζω όταν... ξέρεις και ξέρω

He thinks για τις απαντήσεις της:  Ξέρεις τι μου αρέσει το πρωί, ξέρεις πότε βαράνε οι παλμοί μου κόκκινο, ξέρεις που μπορώ να χαθώ. Το μειονέκτημα, τις ευχές και την εμπιστοσύνη δεν την συζητάω, όχι για πολλούς λόγους, απλά γιατί οι απαντήσεις θα βρεθούν στην πορεία - ναι έχουμε πορεία ακόμα πιστεύω. Για τη θάλασσα και το κομμάτι το ξέρεις ότι από εσένα εξαρτάται, ενώ για τη δισκοθήκη δεν μπαίνω καν να σου απαντήσω (αν έχεις υπομονή θα μάθεις την οργάνωσή της). Αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν με νοιάζει και ιδιαίτερα... Ξέρεις και ξέρω (και αυτό μετράει... Μόνο)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου