5.3.11

Sweet moments


She thinks
Και θέλω να σου πω πόσο θα θελα να είχαμε ένα ταψάκι γαλακτομπούρεκο τώρα. Και ας μην το τρώγαμε όλο. Και ας τρώγαμε μόνο ένα κομματάκι ο καθένας μας. Και ας πηγαίναμε για ύπνο και να το βρίσκαμε το πρωί. Και ας είχε κοκκαλώσει το φύλλο. Και ας είχε ζαχαρώσει το σιρόπι. Ηθελα μόνο να είχαμε εκείνο το ταψάκι , μόνο και μόνο για να γελάμε από πάνω του με το πιρούνι  μας κοροιδεύοντας την λαιμαργία μας.
Και μετά σκέφτομαι πως θα μου αρκούσε να είχαμε και από μια πάστα. Μια μικρή παστούλα ο καθένας. Μια πάβλοβα για μένα και μια σοκολατίνα για σένα. Στις τρείς κουταλιές θα σε κοιτούσα με λυπημένο ύφος και θα σου πρότεινα ανταλλαγή. Και εσύ θα υπέκυπτες.
Ας είχαμε και δυό κομματάκια καρυδόπιτα. Από εκείνη την ωραία, την αφράτη, με το σιρόπι και τα μεγάλα bonus κομμάτια καρύδι που δεν έχουν θρυμματιστεί καλά.
Εδινα όλα τα παραπάνω για δύο πανακότες με καραμέλα και ίσως σκεφτόμουν σοβαρά να έδινα όλα μου τα λεφτά για ένα τιραμισού στην Ρώμη.. μαζί σου..
He thinks
Για τους περισσότερους το να είσαι γιος ζαχαροπλάστη (και φούρναρη) σημαίνει ότι ξέρεις να φτιάχνεις γλυκά με κλειστά μάτια. Για κάποιους άλλους αυτό σημαίνει ότι απλά είσαι εθισμένος στη σοκολάτα και τη ζάχαρη. Για  μένα δεν σημαίνει τίποτα από τα παραπάνω. Ίσως επειδή πάντα μου άρεσε να πηγαίνω κόντρα στα δεδομένα (των άλλων). Ίσως επειδή απλά ένα γλυκό μου χαλάει τη γεύση του αλκοόλ – αγαπημέ νη μου ατάκα αυτή για να αποφύγω ένα κέρασμα.
Αλλά – ναι, όμορφό μου, εδώ υπάρχει αλλά. Αγαπάω τα γλυκά, με τον τρόπο μου όμως. Όπως μια καρυδίποτα της μαμάς (και μόνο) για όλες τις ώρες… ακόμα και μετά από ξενύχτι. Ή μια χορταστική μηλόπιτα για πρωινό, μαζί με τον καφέ και 2-3 τσιγάρα. Και δεν μπορώ να πω όχι σε ένα προφιτερόλ που «κολυμπάει» σε μια πηχτή σοκολάτα. Ούτε σε ένα γαλακτομπούρεκο με το σιρόπι να σου ζαλίζει το μυαλό και τις αισθήσεις – ξέρεις εσύ από πού.
Το πιο ωραίο γλυκό είναι ένα όμως – αυτό που ένα βράδυ, μετά από ποτά και απίστευτες συζητήσεις θα το πάρουμε παρέα, ενώ θα έχουμε πεταχτεί εκεί με το smartακι (δεν σου χαλάω όνειρο) και θα γυρίσουμε σπίτι να το απολαύσουμε με ένα κουτάλι στο χέρι ο καθένας. Έστω κι αν φάμε μία μπουκιά. Δεν έχει σημασία πως… Γιατί απλά αυτό θα είναι το γλυκό μας…
They think
Μετά από αυτό μην πας στο ψυγείο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου